İnternet, BT Çözüm Sağlayıcılarının Gelişimi

Şirketler internetten, ışıklandırma yönetimini kullanarak müşterilerinin şirket içi çözümlerini uzaktan denetlemek için uygun maliyetli bir araç olarak yararlandı .

İnternetin gelişimi BT çözüm endüstrisini yeni yönlere itti. 1990’ların sonunda ve 2000’lerin başında, yönetilen hizmet sağlayıcıları ortaya çıkmaya başladı. Bu şirketler internetten, ışıklandırma yönetimini kullanarak müşterilerinin şirket içi çözümlerini uzaktan denetlemek için uygun maliyetli bir araç olarak yararlandı . Bu gelişme hızlı bir şekilde uzaktan izleme ve yönetimi BT çözümlerinin başka bir bileşenine dönüştürdü.

Bulut Bilişim Gelişimi ve Türleri
Yakın zamanlarda, bulut bilişim BT çözüm olanaklarını daha da genişletti. Çözüm sağlayıcıları artık hizmet olarak altyapıyı , yazılım ve diğer on-demand teklif sağlayıcılarını, kendi tescilli bulut hizmetlerinin oluşturulması ve desteklenmesi ile bir genel bulut sağlayıcısının hizmetlerini yeniden geliştirme durumunu ortaya çıkardı.

Bulut sağlayıcı örnekleri:

  • Amazon Web Servisleri – Amazon.com tarafından sağlanan kapsamlı, gelişen bir bulut bilgi işlem platformu.
  • Google Cloud Platform – Google tarafından sunulan bir genel bulut bilişim hizmetleri paketi .
  • Microsoft Azure – Microsoft’un genel bulut bilgi işlem platformu.
  • Salesforce Hizmet Bulutu – Salesforce’un satış profesyonelleri için CRM yazılımını temel alan müşteri hizmetleri ve desteği için bir müşteri ilişkileri yönetimi ( CRM ) platformu.

Bulut çözüm sağlayıcıları, müşterilerin iş sorunlarını çözmek için genel, özel ve hibrit bulut ortamlarını kullanmalarına yardımcı olan bir veya daha fazla bulut platformu etrafında danışmanlık ve profesyonel hizmetler sunar .

İlginç Bulabileceğiniz Daha Fazla Blog Yazısı